הגיע השעה שלך, להפסיק להיות פחדן, להתפוצץ בביזנס ולעשות הרבה כסף!

וורקשופ מתפוצצים עכשיו

למה דווקא עכשיו, אנחנו עושים את הוורקשופ הזה?

היזם הממוצע...

מולטי-טסקינג היה השם השני של יותר מ-50% מהיזמים.

הם היו עושים הכל:

(לרוב לבד, כדי לחסוך בהוצאות)

בעבר אם היית רוצה "לחסוך מעצמך" עבודה בעסק, היה נדרש צוות (או מיקור חוץ).

הדברים הללו היו עולים ליזם קרוב ל-90 אלף שקל, עוד לפני שהכניס שקל לעסק.

היום יש לנו את האפשרות 'לבנות צוות' בפחות מ-400$ בחודש.

מה בתפריט

יש לנו תפריט מלא לוורקשופ הזה.

מבחן 90 הימים

מנו בן הרוש יעביר לך סדנא על הכלי הכי חשוב בעולם העסקים המודרני, ילמד אותך איך לבחון את העסק שלך בצורה נכונה!

ייתן לך כלי להטמעה, כל 90 ימים, על מנת שתהיה לך האפשרות כל רבעון לצמוח ולהתפוצץ יותר ויותר בביזנס.

תוך כדי שתהיה לך המודעות לנקודות התורפה בעסק שלך.

מה תעשה 'כשתהיה גדול'

עדי חן תלמד אותך על ההבדלים בין יזמי One Man Show (היזם הבודד) לבין חברה שמתקתקת וממשיכה לצמוח!

היא תלמד אותך על אופן הניהול של מערך כזה, ההבדלים בין בעלי התפקידים, הגדרות התפקיד של כל אחד מהם.

(כאן זה המקום לשפוך, את הצרות שהמנהל תיפעול שלך עושה לך).

ולבסוף, איך להפסיק להיות העבד של העסק של עצמנו ו לגרום לעסק לעבוד עבורנו!

איך להטמיע טכנולוגיה בעבודה השוטפת של העסק?

משה פרקש יסביר לך את התהליך הכי נכון להטמעת טכנולוגיה בעסק שלך, ככה שלך ישאר עוד זמן כדי לפתח אותו - בהרבה פחות עבודה!

הכי חשוב, הוא ילמד אותך לעשות את זה בצורה כזאת שהטכנולוגיה תעבוד עבורך ולא אתה עבור הטכנולוגיה.

ככה שלא יצא מצב שאתה לא יכול לפתח את העסק, כי אתה כל הזמן במרדף אחר הצעצוע הבא.

איפה הפואנטה?

(אם מה תכל'ס אני יוצא מהוורקשופ?)

בינינו המון.

אבל אם להתייחס ל-3 הנקודות העיקריות…

  1.  קיצור של שנה שלמה לרבעון, על ידי זיהוי שיטתי של נקודות התורפה בעסק שלך – כל 90 יום!
  2. איך תפסיק להיות העבד של העסק של עצמך ולהקים מערך עסקי שעובד עבורך
  3. איך להטמיע טכנולוגיה בעסק שלך, מבלי להיסחף לסינדרום 'הדבר הנוצץ הבא'
 

מי יעביר את הוורקשופ הזה?

מנו בן הרוש 'האבא העשיר'

מנכ"ל גולדנרינג – מועדון ה-100K ו-כס ברזל

יזם עסקים סדרתי, מייסד ומנכ״ל תוכניות הליווי העסקי האולטרה פרימיום בישראל.

האיש שעשה קריירה מלמכור בשש ספרות.

"לא נולדתי מנטור עסקי. את הקריירה שלי התחלתי כמורה בבית ספר תיכון קיבוצי, משם המשכתי לתפקידים ניהוליים בקיבוץ מילאתי שורה של תפקידים ובהם מזכיר פנים, גזבר, מרכז משק, מרכז פרויקט הרחבת בתי חברים ומרכז פרויקט הרחבה קהילתית.

ב-2008 תקף אותי ״החיידק היזמי״ ויצאתי לדרך  עצמאית יחד עם בני משפחה הקמתי חברה שפיתחה מערכות מידע אינטרנטיות לתחום החינוך.

שמתי לב שאני מתגעגע לעבודה אישית עם אנשים. רציתי לחזור לחוויה שלי כמחנך שמוביל ומעצים אנשים להתפתח ולגדול. 

מפה לשם, נגשתי לאיזה מכרז והתחלתי לייעץ לבעלי עסקים וללוות אותם. 

חלמתי כל אותו זמן לייסד תוכנית ליווי לעסקים לבעלי עסקים קטנים שתקפיץ אותם ואת הסביבה שלהם לרמה הבאה. 

תוכנית שתביא להם תוצאות מוחשיות בכיס ותשפיע על החיים שלהם.

זו התשוקה והאחריות שלי"

עידן מכנה אותו "השועל הכסוף" בגלל שהוא מתמחה במיוחד במהלכי כסף מהיר בכיס, תהליכי מכירה של מוצרי אולטרה-פרימיום, הנדסת מוצרי ידע מנטורינג מתוחכמים וכן טקטיקות שיווק גרילה.

עדי חן 'מאלפת סוסי הפרא'

מנהלת תוכנית "כס ברזל" (10M)

אשת קריירה ופעילה חברתית שהחלה את דרכה בעולם שירותי המשרד במיקור החוץ.

"הרגשתי שאין סיבה שאני אאלץ לבחור בין קריירה למשפחה, רציתי לגדל את התינוקת שלי בעצמי ורק להכניס כמה אלפי שקלים מהבית כדי שנשרוד את החודש.

השמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים ומעסק קטן צמחתי להכנסה חודשית של 50,000 שקל בחודש ויותר. בהתחלה רציתי להכניס רק כמה אלפים, בזמן שאני גם ככה בבית, זה התחיל מ- 3,000 ואחרי חודשיים הצלחתי להכניס 7,000 ש"ח בזמן שאני עם התינוקת שלי."

נכנסה למחזור הראשון של מועדון ה-100K, עם מחזור של 30 אלף בחודש.
הייתה הראשונה להגיע למדליית זהב, הראשונה שעשתה 100K רשמית, ב-4 חודשים בלבד.

לאחר מכן, פתחה את מיזם 'סופרוומן', הכשרת עוזרות אישיות.
העסק שלה התפוצץ והגיע ל-300 אלף שקל בחודש.

במשך 5 מחזורים, עדי נשארה לנהל את צוות המנטורים והייתה מנטורית במועדון בעצמה.
החניכים שלה, הביאו הכי הרבה מדליות זהב בתוכנית.

כאשר היו בוגרים רבים, שכבר הגיעו ל-100K והיו צמאים לעוד.

עידן, מנו ועדי – פתחו את תוכנית 'כס הברזל' ליזמים מוכשרים שרוצים לכבוש את היעד הבא ולרוץ ל- 10M

עדי חן, מלווה בשנתיים האחרונות יזמים במסע הכיבוש של יעד ה-10M, דרך בנייה של תשתיות, סיסטמים, הגדלת צוות ועבודה עקבית ואישית על הפיתוח העסקי של כל אחד מהם.

משה פרקש 'אדון הסליקות'

סמנכ"ל שיווק – מועדון ה-100K ו-כס ברזל

עוד לפני שכולם ידעו מה זה להיות "נווד דיגיטלי", הוא כבר עבד מהחופים ברחבי העולם.

“חד משמעית המשווק הכי אמין ומוסרי שתפגשו – משה פרקש הוא חי את מה שהוא מלמד,
משווק צעיר ומרענן ששם פס על הדרכים המסורתיות לשווק."

משה השתחרר מהצבא בגיל 21 והחליט שלעבוד במשרד ובמקום ממש סגור זה לא בשבילו.

כבר בגיל צעיר הוא הפך למשווק סדרתי ברשת, ואחד מוצלח במיוחד.

משה לא הגיע למועדון, כדי לעשות את ה-100K, אותם הוא כבר עשה בדולרים הרבה לפני, כמשווק שותפים.

הוא הגיע למועדון, כדי להתפתח כיזם.

והפך למנטור בתוכנית "מועדון ה-100K" ו-"כס הברזל", בשביל להוביל יזמים נוספים להצלחה.

"הדבר הראשון שעבדנו עליו – זה לחשוב כמו יזם ולהתנהג כמו יזם.
לקום בבוקר, לתפוס את עצמי במשמעת, הדברים הכי קטנים – שלא היו מובנים לי מאליו בכלל.

זה לא היה ה-'דבר'.
זה החלק הזה, שאתה מבין – שיש סיסטם, יש אוטומציות – משהו שיותר גדול ממך, זה לא סובב סביבך, העסק זה לא אתה – אתה זה לא החברה, אתה זה לא המוצר.
תיאורטית, הכי חשוב זה ממשיך לעבוד, גם כשאתה בחו"ל, בחופשה.

עברת איזשהו שינוי, משהו 'הקליק' קצת והפכתי ממשווק 'נווד דיגיטלי' לבעל עסק ויזם, שרואה את התמונה בצורה אחרת לגמרי

זה לא אתה, זה עובד ואתה כבר לו הצוואר בקבוק"

הצצה לוורקשופ שלנו...

עדיין לא בטוח?

מה אומרים האנשים שכבר עברו תהליך איתנו.

ארזית נחום

מאמנת מכירות 

לירון פיין

בעלים של 'בית העורכים'

שרון טורטן

מומחית קידום אפליקציות

מאיר סבג

'מתניע סטארטאפיסטים'

משה פרקש

אדון הסליקות

תהילה שמן

סוכנות סושיאל Digi Tili

דנה גלבוע

מומחית סושיאל ובלוגרית – Flying Dana

חמי שריימן

RYSE – אוטומציות לעסקים

דביר בשן

יועץ עסקי כלכלי לחברות ויזמים בצמיחה

הדס הולנד

בעלת בית ספר לעיצוב שיער כלות

חדוה לוי

יועצת עסקית ומלווה רווקות לחתונה

סוזן בכר

יועצת ארגונית – מלווה בעלי עסקים לעבודה עם חברות וארגונים

טל גלבוע

מנטור תזונת פראנה

רן אברהם

מומחה שיווק באינסטגרם

תומר ורון

יועץ עסקי

רועי פרץ

מומחה 'הזנקה עסקית' למאמנים ובעלי סטודיו

אל תחכה שמישהו אחר יתפוס את המקום שלך

מלון קרלטון, תל אביב

2.5.23 (יום ג') - 10:00 עד 14:30

ימים
שעות
דקות
שניות

מקומות אחרונים בוורקשופ הקרוב!

שמור כיסא בוורקשופ:

שורה תחתונה

יש לי דבר נוסף, קטנטן, לומר לך…

יש שלושה סוגים של אנשים בעולם, כשמדובר על תקופות של שינוי

אלו שמתכחשים לשינוי ומעלימים עין רק כדי להפוך לסחוטים במים ברגע שהגשם מגיע.

אלו  שמכסים את עצמם כשיש גשם – כדי להמשיך להרגיש ביטחון.

אלו  שמוציאים את הדלי החוצה ואוספים את ה'שלל'.

 

מי מהם, היית רוצה להיות בעולם העסקים החדש?