כי אתה צריך כסף, כאן ועכשיו. בלי סיפורים ובלי תהליכים בלתי נגמרים.
אני לא אחדש לך כלום כשאומר לך שמה שקורה בחודשים האחרונים לבעלי העסקים… זה מיתון.
חלק מרגישים את זה בפרסום, חלק במכירות, חלק בתפעול השוטף וההחזרים…
וחלק בחוסר היכולת לסגור את החודש.
ללקוח לוקח בממוצע 300% יותר זמן לסגור ממה שהיה עד היום, הסקרסיטי וה׳תחכום׳ כבר לא עובד עליו כבעבר והכי גרוע… להוריד מחיר או לשנות הצעה לא פותר את זה.
הלקוחות פחות ממהרים לקנות.
שיחות המכירה הופכות להיות יותר ארוכות. יותר לקוחות הולכים "לחשוב על זה."
וכאן אני נכנס לתמונה…
יועצים שבורחים למסרים של מוטיבציה, מיינדסט, חשיבה חיובית וכד'.
תמצאו אותם אומרים:
״משבר הוא הזדמנות״
״תשמרו על חשיבה חיובית״
״המיידנסט ינצח״
אני לא מזלזל במיינדסט, חשיבה חיובית וכו'.
אני בעצמי מדבר, מדריך ומשלב את הכלים האלו בתוך תהליכי הליווי והייעוץ אבל כשאותם יועצים אומרים רק את זה ולא משלבים את זה עם דרכי פעולה מעשיות שמראות מה לעשות עם המצב בשוק כיום, זה כבר בעיה…
זה אומר שהיועץ פשוט לא יודע מה לעשות!
זה כבר סוג מתקדם יותר של יועצים…
הם מציעים לכם להתאים את העסק למצב של מיתון.
לחסוך, לקצץ עליות, לפטר עובדים, להוריד שכר, להיפטר מסחורה
ועוד ועוד ועוד צעדים שנועדו להכין את העסק לתקופת בצורת.
גם כאן אני לא מזלזל בכך וכל עסק ראוי ונכון לו לבחון את עצמו איפה הוא יכול להתייעל, לחסוך ולחתוך.
אבל זה לא יכול להיות כל התוכן וכל העיסוק של בעל עסק בעת הזו!
צמצום הוצאות וכד, מוביל יזמים להיכנס למיידסט של הישרדות.
למרות שיש מצבים ויש שלבים בחייםשצריך לעבור למוד הישרדות, זה לאמצב שמתאים ליזמים לאורך זמן!
כשפרצה הקורונה, עידן ואני ניהלנו את מחזור 4 של מועדון המאה קיי.
היו לנו 30 בעלי עסקים ויזמים שליווינו אז והם היו בדיוק באמצע התוכנית…
מצאנו את עצמנו עם חבורת יזמים נהדרים
שאשכרה חוששים, בצדק שהעסק שלהם הלך…
החלטנו להסתער יחד איתם ולבנות לכל אחד מהם, מחדש, אסטרטגית צמיחה אגרסיבית כנגד המגמה.
ככה במשך כמעט שלושה שבועות, נפגשנו באינטנסביות עם כל יזם ויזם ובנינו לו אסטרטגיה חדשה ומתאימה.
זה קרה באפריל 2020
המחזור הזה סיים כעבור כמה חודשים את דרכו,
והתוצאות היו פנומנליות.
מעל 82% מהעסקים דיווחו לנו על עליה דרמטית בהכנסות והמכירות.
בעוד שהקולוגת שלהם, שהסתגרו בבתים ולא נקטו בשום פעולה, פשוט נעלמו מהשוק כעבור זמן קצר יחסית!
חלק מהיזמים האלו משמרים עד היום את האסטרטגיות והשיטות שבנינו איתם מאז ומכניס כל חודש המון כסף!
בוורקשופ הקרוב אציג את הכלים והאסטרטגיות הכי חזקות שפיתחנו עוד בתקופת הקורונה וגרמו ליזמים שלנו לפרוץ ולהצליח כנגד המגמה.
איך הדבר הזה – שנשמע טוב מידי כדי להיות אמיתי קורה בפועל?
(הנה הצצה לתשובה)
עושים פי 10 עם מה שכבר קיים בעסק
ומנצלים את סטטיסקות העלומות שנמצאים בהאנגרים הסודיים של העסק שלכם…
יש לכם בעסק משאבים לא מנוצלים של פוטנציאל מכירות שאתם פשוט לא מודעים אליו.
ידעתם שאם תחזרו לליד שפנה אליכם תוך חמש דקות מהרגע שהוא פנה אליכם בשעה הראשונה שהוא השאיר לכם פרטים,
אתם מעלים ב500% את הסיכוי שהוא יסגור איתכם את העסקה?
תוך יום? יומיים? או אולי אפילו שבוע?
אם זה מה שאתם עושים אתם חותכים בידיים ב-80% את ההכנסות שלכם!
אראה לכם 19 טקטיקות, כאלו ש-98% מהיזמים,
פשוט לא יודעים אותן – לא מיישמים אותן ומפסידים המון…
המון לקוחות, כסף והזדמנויות.
כל אחת מהטקטיקות האלו, מגדילה במאות אחוזים את הסיכויים לסגור עסקאות ולקבל לקוחות נוספים.
אנחנו נתרגל בלייב את השיטות האלו
אני מבטיח לכם שחלק מהמשתתפים יגלו שהם סוגרים עסקאות חדשות עוד במהלך היום של הוורקשופ.
נראה לכם אפשרות להטמיע טכנולוגיה בעסק שלכם:
שתחזור לליד ותתחיל את האינטרקציה איתו – מבלי שתהיו כל דקה ביום עם היד על הדופק.
או יותר נכון – עם היד על הטלפון.
בוורקשופ הזה, אנחנו נראה לכם איך לקחת את חוויית הרכישה של הלקוח.
ולהפוך אותה ל-מסע לקוח שמחזק את הרצון שלו לקנות.
להישאר מרוצה ולהמליץ למכרים שלו עליכם.
מנכ"ל גולדנרינג – מועדון ה-100K ו-כס ברזל
בתחילת דרכו, היה מורה בתיכון הקיבוצי.
לאחר מכן, התקדם לשורה של תפקידים ניהוליים, כגון מזכיר פנים, גזבר, רכז משק, רכז פרוייקט הרחבת בתי חברים ורכז פרוייקט הרחבה קהילתית.
בשנת 2008 הותקף מנו, על ידי החיידק היזמי והוא יצא לדרך עצמאית על ידי הקמת חברה שפיתחה מערכות מידע אונליין לבתי חינוך.
בתוך תוכו, תמיד נשאר מורה ומחנך, שמתגעגע להוביל אנשים.
לכן ניגש למרכז והתחיל ללוות עסקים בתפקידו החדש כיועץ עסקי.
תמיד חלם לקדם בעלי עסקים "למקפצה הבאה" וליצור עבורם את הסביבה המנצחת – ככה הוקמה תוכנית "מועדון ה-100K", תוכנית הליווי העסקי היוקרתית בישראל.
עידן מכנה אותו "השועל הכסוף" בגלל שהוא מתמחה במיוחד במהלכי כסף מהיר בכיס, תהליכי מכירה של מוצרי אולטרה-פרימיום, הנדסת 'מוצרי ידע ומנטורינג' מתוחכמים וכן טקטיקות שיווק גרילה.
סמנכ"ל שיווק – מועדון ה-100K ו-כס ברזל
עוד לפני שכולם ידעו מה זה להיות "נווד דיגיטלי", הוא כבר עבד מהחופים ברחבי העולם.
"משה פרקש הוא חי את מה שהוא מלמד, משווק צעיר ומרענן ששם פס על הדרכים המסורתיות לשווק."
לאחר שהשתחרר מהצבא בגיל 21 – החליט שלעבוד במשרד ובמקום סגור, זה לא בשבילו.
כבר בגיל צעיר הוא הפך למשווק סדרתי ברשת, ואחד מוצלח במיוחד.
הוא לא הגיע למועדון, כדי לעשות את ה-100K, אותם הוא כבר עשה בדולרים הרבה לפני, כמשווק שותפים.
הוא הגיע למועדון, כדי להתפתח כיזם.
והפך למנטור בתוכנית "מועדון ה-100K" ו-"כס הברזל", בשביל להוביל יזמים נוספים להצלחה.
כמה שווה לך עוד לקוח אחד לפחות?
המטרה שלנו זה לעזור לכמה שיותר יזמים:
זאת הסיבה שהחלטנו להנגיש את המחיר עבור כל יזם שרוצה לקבל בוסט למכירות בעסק שלו.
ולעשות את מה שצריך כדי להגיע ליעדים שהציב.
המחיר שאתם הולכים לשלם היום:
בשביל כרטיס לוורקשופ שהולך להביא לכם יותר לקוחות ברגע שתיקחו את הכלים ממנו ותטמיעו אותם בעסק!
בלוגרית טיולים
מומחה למסחר בשוק ההון
אדריכלית
מייסד ושותף בחברת X-TRADE
מומחית בתחום קידום אתרים ומיתוג
מלווה יזמים להצלחה
מומחית קידום אפליקציות
מאמנת מכירות
בעלים של 'בית העורכים'
אדון הסליקות
סוכנות סושיאל Digi Tili
'מתניע סטארטאפיסטים'
מומחית סושיאל ובלוגרית – Flying Dana
בעלת בית ספר לעיצוב שיער כלות
RYSE – אוטומציות לעסקים