זה הצליח!

איזה כיף, ההזמנה שלך נקלטה בהצלחה.

רגע אחד - אל תעבור לדף הבא עדיין.

יש לי הצעה מיוחדת בשבילך:

קבל גישה לכל החיים לוורקשופ רב המכר שלנו...

הגרסה הדיגיטלית של:

מכירות לעסק שלך.

תוך 72 שעות

הוורקשופ שיראה לך איך לגרום למיתון, לאינפלציה ולמצב בשוק הישראלי לייצר לך עוד 250% יותר סגירות. בהתחייבות מלאה.

ההצעה היא חד-פעמית והיא כדי לפרגן לך על ההחלטה לקחת לידיים את הספר שיזניק את העסק שלך קדימה.

(ההצעה הזו תקפה ל-15 דקות בלבד.)

שניות
דקות

מה בעצם אתם מקבלים מהוורקשופ הזה?

אם להתייחס ל-3 הנקודות העיקריות:

לפרטים נוספים - המשך לקרוא.

מנו בן הרוש, אשף המכירות, כותב רב המכר העסקי ״מועדון ה-100k״ ומי שהוביל למעלה מ-1,000 יזמים בשנים האחרונות

מציג:

מכירות לעסק שלך.

תוך 72 שעות

למה אתה צריך בוסט לעסק שלך?

כי אתה צריך כסף, כאן ועכשיו. בלי סיפורים ובלי תהליכים בלתי נגמרים.

אני לא אחדש לך כלום כשאומר לך שמה שקורה בחודשים האחרונים לבעלי העסקים… זה מיתון.

חלק מרגישים את זה בפרסום, חלק במכירות, חלק בתפעול השוטף וההחזרים…

וחלק בחוסר היכולת לסגור את החודש.

ללקוח לוקח בממוצע 300% יותר זמן לסגור ממה שהיה עד היום, הסקרסיטי וה׳תחכום׳ כבר לא עובד עליו כבעבר והכי גרוע… להוריד מחיר או לשנות הצעה לא פותר את זה.

הלקוחות פחות ממהרים לקנות.

שיחות המכירה הופכות להיות יותר ארוכות. יותר לקוחות הולכים "לחשוב על זה."

וכאן אני נכנס לתמונה…

יש שלושה סוגי יועצים בזמן מיתון.

יועצי ה-"אווירה"

יועצים שבורחים למסרים של מוטיבציה, מיינדסט, חשיבה חיובית וכד'.

תמצאו אותם אומרים:
״משבר הוא הזדמנות״

״תשמרו על חשיבה חיובית״

״המיידנסט ינצח״

אני לא מזלזל במיינדסט, חשיבה חיובית וכו'.

אני בעצמי מדבר, מדריך ומשלב את הכלים האלו בתוך תהליכי הליווי והייעוץ אבל כשאותם יועצים אומרים רק את זה ולא משלבים את זה עם דרכי פעולה מעשיות שמראות מה לעשות עם המצב בשוק כיום, זה כבר בעיה…

זה אומר שהיועץ פשוט לא יודע מה לעשות!

יועצי ה-"צמצום״

זה כבר סוג מתקדם יותר של יועצים…
הם מציעים לכם להתאים את העסק למצב של מיתון.

לחסוך, לקצץ עליות, לפטר עובדים, להוריד שכר, להיפטר מסחורה

ועוד ועוד ועוד צעדים שנועדו להכין את העסק לתקופת בצורת.

גם כאן אני לא מזלזל בכך וכל עסק ראוי ונכון לו לבחון את עצמו איפה הוא יכול להתייעל, לחסוך ולחתוך.

אבל זה לא יכול להיות כל התוכן וכל העיסוק של בעל עסק בעת הזו!

צמצום הוצאות וכד, מוביל יזמים להיכנס למיידסט של הישרדות.

למרות שיש מצבים ויש שלבים בחייםשצריך לעבור למוד הישרדות, זה לאמצב שמתאים ליזמים לאורך זמן!

ויש את הסוג ה-שלישי...

יועצי ה-"צמיחה האגרסיבית כנגד מגמה״

כשפרצה הקורונה, עידן ואני ניהלנו את מחזור 4 של מועדון המאה קיי.

היו לנו 30 בעלי עסקים ויזמים שליווינו אז והם היו בדיוק באמצע התוכנית…

מולי רובינזון

מומחה השקעות

"תביעה זה סימפטום לצמיחה"

סתיו מונסקי

אושיית אופנה ובעלת קורסים באינסטגרם

"עדיף לצאת יותר חזקים מהבור
- זה בדיוק מה שעשיתי"

הקורונה פרצה והפתיעה את כולנו...

מצאנו את עצמנו עם חבורת יזמים נהדרים

  • חסרי כיוון
  • מלאי פחד
  • ומלאי חרדות

שאשכרה חוששים, בצדק שהעסק שלהם הלך…

  • שהלכה להם הפרנסה
  • הלך הביטחון הכלכלי
  • הלכה השליחות ותחושת היצרתיות

החלטנו להסתער יחד איתם ולבנות לכל אחד מהם, מחדש, אסטרטגית צמיחה אגרסיבית כנגד המגמה.

ככה במשך כמעט שלושה שבועות, נפגשנו באינטנסביות עם כל יזם ויזם ובנינו לו אסטרטגיה חדשה ומתאימה.

זה קרה באפריל 2020

המחזור הזה סיים כעבור כמה חודשים את דרכו,

והתוצאות היו פנומנליות.

מעל 82% מהעסקים דיווחו לנו על עליה דרמטית בהכנסות והמכירות.

בעוד שהקולוגת שלהם, שהסתגרו בבתים ולא נקטו בשום פעולה, פשוט נעלמו מהשוק כעבור זמן קצר יחסית!

חלק מהיזמים האלו משמרים עד היום את האסטרטגיות והשיטות שבנינו איתם מאז ומכניס כל חודש המון כסף!

דנה מליניאק

מאמנת לריבוי מקורות הכנסה

"קיבלתי את הכלים איך לעשות את זה - כסיסטם"

מיטל עובדיה

מורה ליוגה

"היום כבן אדם - אני יודעת מה אני שווה וכמה אני שווה"

מה בתפריט?

בוורקשופ הקרוב אציג את הכלים והאסטרטגיות הכי חזקות שפיתחנו עוד בתקופת הקורונה וגרמו ליזמים שלנו לפרוץ ולהצליח כנגד המגמה.

בלי לשרוף כסף נוסף על שיווק

בלי להמציא מוצר אחר שלא בטוח יעבוד

בלי לשבור את הראש איך להיכנס לשוק חדש

בלי לפטר עובדים ולחתוך בבשר החי של העלויות

איך הקסם הזה קורה?

איך הדבר הזה – שנשמע טוב מידי כדי להיות אמיתי קורה בפועל?

(הנה הצצה לתשובה)

עושים פי 10 עם מה שכבר קיים בעסק

ומנצלים את סטטיסקות העלומות שנמצאים בהאנגרים הסודיים של העסק שלכם…

יש לכם בעסק משאבים לא מנוצלים של פוטנציאל מכירות שאתם פשוט לא מודעים אליו.

הנה דוגמא אחת פשוטה:

ידעתם שאם תחזרו לליד שפנה אליכם תוך חמש דקות מהרגע שהוא פנה אליכם בשעה הראשונה שהוא השאיר לכם פרטים,

אתם מעלים ב500% את הסיכוי שהוא יסגור איתכם את העסקה?

מה קורה אצלכם בעסק?

תוך כמה זמן אתם חוזרים ללקוח?

 תוך יום? יומיים? או אולי אפילו שבוע?

אם זה מה שאתם עושים אתם חותכים בידיים ב-80% את ההכנסות שלכם!

מה עוד תקבלו בוורקשופ?

אראה לכם 19 טקטיקות, כאלו ש-98% מהיזמים, 

פשוט לא יודעים אותן – לא מיישמים אותן ומפסידים המון…

המון לקוחות, כסף והזדמנויות.

כל אחת מהטקטיקות האלו, מגדילה במאות אחוזים את הסיכויים לסגור עסקאות ולקבל לקוחות נוספים.

זה לא תיאוריות.

אנחנו נתרגל בלייב את השיטות האלו

אני מבטיח לכם שחלק  מהמשתתפים יגלו  שהם סוגרים עסקאות חדשות עוד במהלך היום של הוורקשופ.

וזה עוד לא הכל...

נראה לכם אפשרות להטמיע טכנולוגיה בעסק שלכם:

שתחזור לליד ותתחיל את האינטרקציה איתו – מבלי שתהיו כל דקה ביום עם היד על הדופק.

או יותר נכון – עם היד על הטלפון.

בוורקשופ הזה, אנחנו נראה לכם איך לקחת את חוויית הרכישה של הלקוח.

ולהפוך אותה ל-מסע לקוח שמחזק את הרצון שלו לקנות.

 להישאר מרוצה ולהמליץ למכרים שלו עליכם.

מי יעביר את הוורקשופ הזה?

מנו בן הרוש 'האבא העשיר'

מנכ"ל גולדנרינג – מועדון ה-100K ו-כס ברזל

בתחילת דרכו, היה מורה בתיכון הקיבוצי.

לאחר מכן, התקדם לשורה של תפקידים ניהוליים, כגון מזכיר פנים, גזבר, רכז משק, רכז פרוייקט הרחבת בתי חברים ורכז פרוייקט הרחבה קהילתית.

בשנת 2008 הותקף מנו, על ידי החיידק היזמי והוא יצא לדרך עצמאית על ידי הקמת חברה שפיתחה מערכות מידע אונליין לבתי חינוך.

בתוך תוכו, תמיד נשאר מורה ומחנך, שמתגעגע להוביל אנשים.

לכן ניגש למרכז והתחיל ללוות עסקים בתפקידו החדש כיועץ עסקי.

תמיד חלם לקדם בעלי עסקים "למקפצה הבאה" וליצור עבורם את הסביבה המנצחת – ככה הוקמה תוכנית "מועדון ה-100K", תוכנית הליווי העסקי היוקרתית בישראל.

עידן מכנה אותו "השועל הכסוף" בגלל שהוא מתמחה במיוחד במהלכי כסף מהיר בכיס, תהליכי מכירה של מוצרי אולטרה-פרימיום, הנדסת 'מוצרי ידע ומנטורינג' מתוחכמים וכן טקטיקות שיווק גרילה.

משה פרקש 'אדון הסליקות'

סמנכ"ל שיווק – מועדון ה-100K ו-כס ברזל

עוד לפני שכולם ידעו מה זה להיות "נווד דיגיטלי", הוא כבר עבד מהחופים ברחבי העולם.

 

 

"משה פרקש הוא חי את מה שהוא מלמד, משווק צעיר ומרענן ששם פס על הדרכים המסורתיות לשווק."

לאחר שהשתחרר מהצבא בגיל 21 – החליט שלעבוד במשרד ובמקום סגור, זה לא בשבילו.

כבר בגיל צעיר הוא הפך למשווק סדרתי ברשת, ואחד מוצלח במיוחד.

הוא לא הגיע למועדון, כדי לעשות את ה-100K, אותם הוא כבר עשה בדולרים הרבה לפני, כמשווק שותפים.

הוא הגיע למועדון, כדי להתפתח כיזם.

והפך למנטור בתוכנית "מועדון ה-100K" ו-"כס הברזל", בשביל להוביל יזמים נוספים להצלחה.

כמה עולה הכרטיס לוורקשופ הזה?

כמה שווה לך עוד לקוח אחד לפחות?

המטרה שלנו זה לעזור לכמה שיותר יזמים:

זאת הסיבה שהחלטנו להנגיש את המחיר עבור כל יזם שרוצה לקבל בוסט למכירות בעסק שלו.

ולעשות את מה שצריך כדי להגיע ליעדים שהציב.

המחיר שהיזמים שהיו איתנו שילמו הוא:

497 ש"ח

בשביל כרטיס לוורקשופ שהולך להביא לכם יותר לקוחות ברגע שתיקחו את הכלים ממנו ותטמיעו אותם בעסק!

גם אם תגייס עוד לקוח אחד לעסק שלך, יש סיכוי עצום שתסגור את עלות הכרטיס - שלא נדבר על להטמיע את הסיסטמים שתלמד מאיתנו.

אבל אתה לא הולך לשלם את המחיר הזה היום...

לא. אתה לא תשלם.

497 ש"ח

בכל זאת, הוורקשופ הוא דיגיטלי והם הגיעו לפרונטלי.

ובגלל זה...

המחיר שלך ל15 דקות הקרובות הוא:
249 ש"ח בלבד

מה אומרים היזמים שהיו אצלנו בוורקשופ?

שחר פינקלשטיין

בלוגרית טיולים

מולי רובינזון

מומחה למסחר בשוק ההון

טל לוי

אדריכלית

אלון בר

מייסד ושותף בחברת X-TRADE

יוכי פורייס

מומחית בתחום קידום אתרים ומיתוג

ירדן פינקלשטיין

מלווה יזמים להצלחה

אנשים אמיתיים!

תוצאות אמיתיות!

שרון טורטן

מומחית קידום אפליקציות

ארזית נחום

מאמנת מכירות 

לירון פיין

בעלים של 'בית העורכים'

משה פרקש

אדון הסליקות

תהילה שמן

סוכנות סושיאל Digi Tili

מאיר סבג

'מתניע סטארטאפיסטים'

דנה גלבוע

מומחית סושיאל ובלוגרית – Flying Dana

הדס הולנד

בעלת בית ספר לעיצוב שיער כלות

חמי שריימן

RYSE – אוטומציות לעסקים