רק אם יש בך נחישות להפוך את שנת 2023 לשנה הכי טובה שלך בעסק, תמשיך לקרוא

100k

fast lane

bootcamp

גנוב מאיתנו את קיצור הדרך הערמומי להשיג חשיפות של מיליון צפיות לקהל לקוחות משלמים חדש לעסק שלך ב-2023

100k

fast lane

bootcamp

גנוב מאיתנו את קיצור הדרך הערמומי להשיג חשיפות של מיליון צפיות לקהל לקוחות משלמים חדש לעסק שלך ב-2023

מוכן לעלות על הנתיב המהיר ל-100K בחודש?

------------------------------------------

תופעה

------------------------------------------

מתחילת השנה אני פוגש יזמים ובעלי עסקים בפגישות אסטרטגיה, וובינרים, וורקשופים וכנסים ושומע מרובם את אותו האתגר שחוזר שוב ושוב והולך והמתעצם עם הזמן:

באופן כללי הם מרגישים שהפרסום פחות עובד ואם כבר הוא עושה משהו, הוא עושה את זה חלש

תגידו קדיש כי הפירסום הממומן כמו שהכרנו אותו - מת.

עד לא מזמן זה לא היה כך...

כשהתחלתי ללוות יזמים לפני עשור, פייסבוק עוד היתה בתחילת דרכה.
ממשק מערכת הפירסום היתה פשוטה, היו הגבלות מועטות יחסית על הפרסום,
לא הייתה תחרות כל כך גדולה ותאוות הבצע של צוקררג הייתה מרוסנת יותר.

היה קל, פשוט וזול לפרסם בפייסבוק.

וכדי לנצל את זה פשוט לימדתי והדרכתי בעלי עסקים איך להעלות קמפיינים בעצמם
ולהשיג במחירים מצחיקים לידים לפי דרישה בקלות. בהדרכה אחת מקסימום שנים.
בסדנה או ייעוץ אישי והרבה בעלי עסקים הרימו קמפיינים מהר וייצרו בקלות:
לידים לרשימת תפוצה, לשיחת טלפון ואפילו למכירות של מוצרים במחיר של שקל לליד
וחלקם אפילו קיבלו עודף מהשקל הזה.
אח, הימים הטובים ההם...

אבל החגיגה התחילה להיגמר כבר לפני כחמש שנים.

ממשק הפרסום , השתכלל, אך באותה מידה גם הסתבך והתסרבל.
הוראות הפרסום של פייסבוק נהיו קשוחות ועתירות בירוקרטיות - מנגנון האכיפה נהיה דורסני ודרקוני.
הם עצרו חופשי קמפיינים, מחקו חשבונות והטילו ״עונשי הרחקה״ מוזרים ומעצבנים.
אין הגיון ויכולות מעשית היום לבעל עסק לפרסם בעצמו בפייסבוק.
הוא צריך קמפיינר. ורצוי קמפיינר מקצועי.
והטובים שבהם,
מעלים בהתמדה את מחיריהם יחד עם מחירי הפירסום וניהיים נדירים.

והבעיה הכי גדולה היא:

פייסבוק נהיו מונופול ששולט בפרסום הממומן הישיר...
והרבה עסקים פיתחו בו תלות במשך השנים ללא אלטרנטיבה משמעותית.

התשועה של היזמים ובעלי העסקים הופיעה לפתע מכיוון לא צפוי לחלוטין:

בשנים האחרונות יש מגמה הולכת ומתחזקת של השפעתם של הרשתות החברתיות. הקפיצה הכי גדולה היתה בקורונה.

מיליוני אנשים ישבו בבית בבידודים, וכשהיה להם שפע של זמן פנוי וחוסר יכולת ליצור קשר עם העולם אלא דרך האונליין, הרשתות התחילו להתפוצץ.

אנשים התמכרו לגמרי במיוחד לרשתות העולות אינסטגרם וטיקטוק.
הילדים של ימינו לא מכירים משהו אחר.
אני לא מדבר על עיתון או ספר שזה של דינוזאורים... 

אני מדבר על טלוויזיה שנמצאת כל הזמן בירידה, עיתונים שהם לא יודעים מאיזה צד להחזיק. חלקם שמעו על רשת עתיקה בשם פייסבוק.
הם נולדו וחיים את הקצב של הרילסים, הסטוריז, ביום טוב הם מציצים גם בפוסטים.

גם התנהגות הקניה של הלקוחות השתנתה ועדיין משתנית לנו בשנה האחרונה:

לקוחות של היום לא קונים ישר ממודעות: 
הם רוצים לראות מי האדם שעומד מאחורי המודעה, הם רוצים להרגיש אותו, להכיר אותו כדי להאמין לו ורק אחרי שהם מקבלים את מידת האמון שהם מחפשים הם מוכנים להתקדם איתו בתהליך הקניה דרך הפרסום ממומן.

הקונים החדשים קודם ״ממששים את הסחורה״ בסושיאל ורק אח״כ שולפים את כרטיס האשראי באונליין מול המודעה

זה אומר שמי שרוצה היום לקדם את עצמו, את העסק שלו ואת המוצרים שלו באונליין חייב לפתח נוכחות סושיאל איכותית, אמינה ומעניינת לאורך זמן כדי ליצור את האמון בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלים במקביל לערוצי הפרסום הממונים.

זו בשורה טובה ונהדרת עבור בעלי העסקים והיזמים שידעו איך לעשות את זה:
כי היעילות של הסושיאל בבניית מערכות יחסים ואמון בין המותג והצרכנים יכולה להשפיע מיידית על תגובות הקונים ולגרום להם לחזור ולקנות מהם במקביל לירידת מחירי הפרסום שהם נדרשו לשלם בעבר.

אבל הבשורה הטובה הזו, מצאה הרבה בעלי עסקים מתבאסים כשהם גילו את המחירים שכניסה לסושיאל מחייבת אותם באמת.

הם גילו למשל שכדי לייצר תוכן שוטף מקורי ומעניין לרשתות צריך:

מי שמנסה להיכנס ולעשות עבודה טובה בסושיאל מגלה מהר מאוד...
שיצירת סרטון ערך טוב באורך של 30-40 שניות יכולה בקלות לקחת שעתיים שלוש של עבודה.
בוודאי בתחילת הדרך ובוודאי למי שלא מיומן וכדי להתקדם בסושיאל צריך לפחות כמה עשרות סרטונים בטווח של חודשיים כדי לייצר התחלה של תנועה.

אבל לאיזה בעל עסק יש זמן, אנרגיה, וכוח להתעסק עם זה?!

99.9% מבעלי עסקים לא למדו בתלמה ילין או סיימו תואר ראשון בפקולטה לקולנוע באוניברסיטת תל אביב...
הם לא תכננו: להיות תסריטאים, במאים, שחקנים, צלמים, עורכים (וידאו וסאונד), משווקים ומפיצי תכנים.
הם בסך הכל רצו לספק את השירות והמוצר שלהם.
הם בסך הכל רוצים לעסוק במקצוע שלהם,
בשליחות שלהם ובבחירה שלהם.

אז מה לעזאזל רוצים מהחיים שלהם?!!!

הבעיה הזו, מעמידה את היזמים במלכוד 22 ממנו אין דרך יציאה טובה.

אם ימנעו מלהיכנס לרשתות החברתיות, או לא ישקיעו את הנדרש כדי לתפוס את הגל הזה עכשיו:

הם עשויים למצוא את עצמם לא רלוונטיים לשיווק בשוק, הם ידרסו על ידי מתחרים זריזים וחצופים שיעקפו אותם ותוך זמן לא רב יוכלו לחפש מקום בבית גיל הזהב של יזמי האתמול שנכחדו מהעולם.

מצד שני, אם ישקיעו את כל האנרגיה, הזמן, המשאבים והניסוי והטעיה הנדרשים:

ימצאו את עצמם מבלים עשרות שעות בשבוע במחקר, לימוד, ניסוי וטעיה ומתמקצעים בתחומים שרחוקים מעולמם המקצועי וזה יבוא על חשבון הפעלת העסק והשירות שלהם שיגרור ירידה בהכנסות, ירידה בשביעות רצון הלקוחות מהשירות

בשני המקרים - העסק נמצא בסכנת קיום ממשית

אז איך פותרים את הבעיה?

הבעיה אומנם לא ממש חדשה היא הופיעה כבר לפני שנתיים, אבל ב2023 אני רואה כיצד היא הופכת להיות אתגר כבד ולא פשוט להמון יזמים מתוסכלים.

בשוק הופיעו כמה הצעות שניסו לפתור את המצב:

כמה מנטורים ויזמים זריזים הציעו לבעלי עסקים ללמוד איך ליצור תוכן ולעבוד ברשתות החדשות.

זה לא הצליח להרבה בעלי עסקים שניסו ללמוד את זה בעצמם כי מהר מאוד הם גילו את כמות העבודה הנדרשת, המיומנויות הזרות להם שהם נדרשו ללמוד ובאופן כללי רבים מהקורסים שמוצעים בשוק, מלמדים את הכלים האלו ברמה הטכנית-תפעולית לא ברמת יצירת התוכן האיכותי שהוא ה-game changer  של הפרסום ברשתות האלו.

יש סוכנויות ושירותים שמציעים שירותי הפקת תוכן לבעלי עסקים.

באופן שמשחרר אותו מהצורך לעשות את העבודה עצמה. גם הפתרון הזה עובד לחלק מהעסקים ולחלק מסויים זה לא עובד. כי בסופו של יום בעל העסק צריך להצטלם בימי צילום והעבודה הזו לא תמיד קלה וכיפית לחלק מהאנשים. בנוסף לכך יש נטיה לרוב הסוכנויות האלו לעשות לעצמן עבודה קלה , שלא לומר לחפף, ולייצר תכנים לפי טמפלטים מוכנים כגון ״3 טעיות של נשים אחרי לידה שרוצות לעשות דיאטה״.. וכד. וככלל שיותר בעלי עסקים משתמשים בפורמטים האלו הם נשחקים ומשעממים את הגולשים ומשם שוב ״תנגודת קניה״ של הלקוחות.

אז למרות הכל הבעיה הגדולה:

איך לחדור לסושיאל באופן יעיל ולגרוף את הרווחים האדירים שלו בלי לשלם את המחירים הכבדים של השתעבדות ליצירת תוכן בלתי נגמר הלכה וגדלה מאוד מתחילת 2023

וממש לפני כמה שבועות גיליתי יום בהיר אחד שאת האתגר הגדול של היזמים אפשר לפתור...

על ידי פתרון של אתגר אחר:

האתגר של יוצרי תוכן ומשפיעני רשת!​

תופעה נוספת: הם הגיעו אלי טיפין טיפין בהתחלה.
הם הגיעו עם הבעת פנים אבודה ומתוסכלת.
הם, משפיעני רשת ויוצרי תוכן.

בעלי חשבונות ועמודים של  עשרות ומאות אלפי עוקבים.
באינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק.
הם טייקוני מדיות צומחים שהתכנים שלהם נחשפים למיליוני גלגלי עיניים...
על בסיס יום - יומי.

רובם ככולם צמחו ופרצו בקורנה.

בעוד, רוב האנשים הסתפקו בבהייה של שעות בנטפליקס, בריבים עם הילדים ובני הזוג, ובוויכוחי סרק אמוציונליים על כן חיסון - לא חיסון...

הם בזמן הזה ישבו בבית והשקיעו זמן, אנרגיה וכישרון בפיצוח הרשתות החדשות. והם עשו את זה בזמן מושלם מבחינתם.

היה להם שפע זמן פנוי, המון זמן ללמוד לנסות וקהל אדיר שישב בבית בכל העולם וחיפש ריגושים חדשים באונליין כל יום.

הם הצליחו. אפילו בענק.

הם יצאו עם חשבונות תפוחים בעוקבים, לייקים, צפיות, שיתופים ותגובות.

הם הפכו תוך שנתיים לכלכלה בזכות עצמה, כלכלת המשפיענים כמו שהיא מכונה ומגלגלת כ-70 מיליארד דולר בארה״ב ועם קצב צמיחה שנתי של 32% לשש שנים הבאות!

"נתח השוק של שיווק משפיענים בשווי 69.92 מיליארד, עם קצב צמיחה שנתי צפוי של 32.50% עד שנת 2029"

מקור: אתר בלומברג

אבל כל הטוב הזה...
במושגי, חשיפה, פרסום, מוניטין לייקים וצפיות
לא בהכרח הפך לכסף למשפיענים רבים.

הם הגיעו אלי בהתחלה טיפין וטיפין מתחילת 2023 עד ששמתי לב לתופעה.

הם לא מצליחים לתרגם את הנכסים השיווקיים והמיתוגיים האדירים שהם יצרו בשנתיים האחרונות לכסף טוב בכיס.

לא פעם נפלה לי הלסת במפגשים איתם...

הגיעו אלי משפיענים עם 300-400 אלף עוקבים בטיקטוק שגירדו בקושי הכנסה של 15-20 אלף ש״ח בחודש.

עכשיו בואו...

לא שאני מזלזל בכל סכום וכל הכנסה, אבל אני שנים מלווה יזמים ובעלי עסקים שיש להם בקושי 1000 עוקבים באינסטגרם להכנסות של מעל 100k כל חודש לכיס.

תנו לי משפיען באינסטגרם עם 20-40 אלף, איך לא יעשה לפחות פי שנים ממאה קיי בחודש?!

ואז הבריק לי הרעיון:
בואו נחבר אחד ועוד אחד ונקבל שלוש!

למה שלא נשלב כוחות?!

ננצל את גל המשפיענים החדש הזה שסובל מתגמול חסר...
ונחבר אותו לבעלי עסקים ויזמים שאין להם משאבי זמן, כישרון, ופוקוס מספיק להשקיע בפיתוח תכנים איכותיים לרשתות החברתיות כדי לקדם את העסקים שלהם. 

בעלי העסקים: יביאו מצידם את המוצרים, השירותים, הניסיון העסקי, המודל העסקי המוכח שלהם איך לייצר הכנסות וכסף בשוק שלהם.

המשפעינים: ויצרני התוכן יביאו את הקהל, הכישרון והיכולת לתקשר איתו, להניע אותו לפעולה ולגרום לו לקנות.

כשחשבתי על זה קצת ובדקתי עם כמה משפיענים הבנתי שזו גם הדרך הכי קלה לכל יזם בעל עסק וגם משפיען להגיע ל-100k בחודש!

ובפעם הראשונה בישראל מועדון המאה קיי גאה להשיק...
בוטקאמפ לבעלי עסקים, יזמים, יוצרי תוכן ומשפיענים:

100K fast lane

בפעם הראשונה נגלה איך כל יזם ובעל עסק יכול להשיג חשיפות של מיליון צפיות לקהל לקוחות משלמים חדש לעסק שלך ב2023 באופן היעיל והמהיר ביותר.

את הבוטקאמפ הזה, ראשון מסוגו בישראל נעביר ביחד...

מנו בן הרוש

יזם סדרתי מייסד ומנכ״ל של מועדון המאה קיי, תוכנית הליווי לבעלי עסקים בעלת אחוזי ההצלחה המתועדים המובילה בישראל.

מנו הוא גם ״האבא העשיר״ של היזמים המצליחים והמשפיעים המובילים בארץ מחבר רבי המכר העסקיים ״שיווק גרילה 2.0״ ומועדון ה100k"

איתי מרשל

יוצר תוכן ומשפיען מוביל שפרץ בקורונה והקים חשבון טיקטוק עם מעל 220 אלף עוקבים!

בין הלקוחות של איתי היום ביצירת תוכן וקמפיינים בטיקטוק חברות ענק בישראל כמו בנק הפועלים, אסם, סמסונג ועוד.

איתי הוא מפצח סידרתי לסרטונים ויראליים שמגיעים למיליוני צפיות!

מה נעשה בבוטקאמפ?

בבוטקאמפ נעלה אותך ואת העסק שלך על ״כביש 6״ החדש באונליין מרקטינג:

למשוך אליך קהל חדש ורעב עם כרטיס אשראי בתוקף
- לסליקה מיידית

להרתיח לידים קיימים וללחוץ על כפתורי הקניה שלהם
- לפעולה מיידית

יהפוך את קהל הלקוחות הנוכחי שלך לאוהדים שרופים
- שיקנו אפסלים חופשי


ואת כל זה תשיגו:

בלי לשרוף שעות מול מצלמה, להזיע להתבלבל ולחזור עם עוד טייק ועוד טייק

בלי להתחנן ללייקים, עוקבים ושיתופים ולהרגיש כמו פיל במסיבת סמבה

להשאיר אבק לכל הילדים המעצבנים שבעבר שתו לך את תשומת הלב בשוק

איך נעשה את זה?

בעזרת סשנים חיים:
מנו, איתי והצוות יעבירו וידאגו שתטמיעו אותם מיידית בתוכנית תקיפה ברורה בשיטת ״צעד אחרי צעד״ שתיישמו בעסק. עבודה אישית לוחצת בתוך מסגרת קבוצתית עטירת אנרגיות מתפרצות של היזמים הכי חזקים בארץ.

עם מה תצאו ביד?

איפה נפגשים?

יום שלישי 1/08/23
10:00 - 16:30
מלון קרלטון תל אביב

היזמים שהיו איתנו בוורקשופים אומרים...

ומה ההשקעה שלך?

זה פעם ראשונה שאנחנו משיקים את הבוטקאמפ מהסוג הזה.
יש לנו 25 מקומות בלבד ו-15 מתוכם כבר נתפסו בהשקה המוקדמת.

כמה שווה לך יום עבודה איתנו?

יום עבודה עם מנו:

15,000 ש"ח

יום עבודה עם איתי:

8,000 ש"ח

ביחד זה 23,000 אלף ש״ח

המחיר למשתתף יכול להיות בקלות 5,000 ש״ח.

לרוב בעלי עסקים זה מכסה עלות גיוס של לקוח אחד בלבד והשיטה שתקבלו בבוטקאמפ תוביל ליצירת מפל ניאגרה של לקוחות

במחיר הזה אתם מקבלים:

אבל לכבוד ההשקה החדשה לא תשלמו 5000 ש"ח

עלות הבוטקאמפ למשתתף היא 2500 ש"ח

והמחיר עכשיו ל-30 המשתתפים הראשונים הוא:

5 תשלומים של 299 ש"ח בלבד

(בכרטיס אשראי)

או

1,495 ש"ח בתשלום אחד

למי הבוטקאמפ מיועד?

הבוטקאמפ מיועד לבעלי עסקים ש:

הבוטקאמפ לא מתאים ל:

ומה עוד תקבלו?

אם עוד לא הצלחת להבין עד לכאן שבעזרת הבוטקאמפ הזה תוכל לייצר ערוץ פרסומי חדש, ותואם את השוק של 2023 ומספיק שתגייס לקוח אחד באמצעות הבוטקאמפ הזה כדי להיות בהחזר השקעה של מעל 200% לפחות, אז כנראה שהבוטאמפ הזה לא בשבילך!

וזה בסדר.

יש לנו מספר מקומות מצוצמם לעבוד רק עם מי שההצעה הזו מאוד מדוייקת עבורו.

ואם זה מתאים לך?

הנה עוד כמה בונוסים שתקבל בהצטרפות שלך:

ערכת ״סקיילינג בביזנס״ של מועדון המאה קיי
(בשווי 450 ש״ח)

הערכה שתעזור לך להפסיק לעבוד בעסק ותגרום לעסק לעבוד עבורך, באמצעות ההדרכות, הכלים והאסטרטגיות של בניית סיסטמים שעובדים בעסקים שדוהרים ל10M בשנה

שיחת מיקוד עסקי טלפוני עם מנו
(בשווי 550 ש״ח)

כדי שתגיע חד, ממוקד ותפיק לביזנס שלך את המקסימום מנו בן הרוש, האבא העשיר של הימזים החזקים בישראל, ידבר איתך ויכין אותך לקראת האירוע באופן אישי

וורקשופ דיגיטלי ״מתפוצצים עכשיו״
(בשווי 450 ש״ח)

הוורקשופ רב המכר שלנו, שמלמד איך לייצר בכל עסק בכל שלב התפתחותי, פריצה עסקית משמעותית כל 90 יום ולהספיק בשנה אחת - הישגים של ארבע שנות עבודה

גרסה מודפסת של הספר שלם וקח של עידן וולר
(בשווי 450 ש״ח)

ישירות לידיים שלך! הספר הראשון שוולר כתב ופירסם אותו כקופרייטר מספר אחד בישראל. הספר לא נמכר בשום מקום! ניתן רק ללקוחות הפרימים שלנו.

לפנק לפנק לפנק!

אז הנה כל מה שתקבל היום סה״כ:

בוטקאמפ פיזי FASTLANE ל-100K במלון 5 כוכבים .................................................... 1495 ש"ח

ערכת 'סקיילינג בביזנס' של המועדון ............................................................................. 450 ש"ח

שיחת מיקוד עסקי טלפונית עם מנו ............................................................................... 550 ש"ח

וורקשופ 'מתפוצצים עכשיו' דיגיטלי ............................................................................... 450 ש"ח

ספר 'שלם וקח' בגרסה המודפסת ................................................................................. 450 ש"ח

סך כל הבונוסים:

3,395 ש"ח

לפנק לפנק לפנק!

אז הנה כל מה שתקבל היום סה״כ:

בוטקאמפ פיזי FASTLANE ל-100K במלון 5 כוכבים

1495 ש"ח

ערכת 'סקיילינג בביזנס' של מועדון ה-100K

450 ש"ח

שיחת מיקוד עסקי טלפונית עם מנו

550 ש"ח

וורקשופ 'מתפוצצים עכשיו' דיגיטלי

450 ש"ח

ספר 'שלם וקח' בגרסה המודפסת

450 ש"ח

סך כל הבונוסים:

3,395 ש"ח

איפה נפגשים?

יום שלישי 1/08/23
10:00 - 16:30
מלון קרלטון תל אביב

היזמים שהיו איתנו בוורקשופים אומרים...

שאלות:

אם עד היום נמנעת מפתוח חשבון באינסטגרם או בתיקתוק כי חששת מעומס העבודה להסחת הדעת שתתלווה לזה, אז קודם כל תפתח עכשיו. אי אפשר להתעלם יותר מהרשתות האלו. מעבר לך הבוטקאמפ הזה יתן לך כלים לפעול באופן הכי יעיל שלא ידרוש ממך לשרוף שעות מיותרות בפלטפורומות האלו ובכל זאת להשיג תוצאות פנטסטיות

אם יש לך אפשרות להזיז את הדברים האחרים. תזיז ותבווא. זה אירוע פיזי ייחודי שאין לי מושג כרגע אם נקיים עוד אחד כמוהו. אנחנו מתכננים להוציא את התוכן  הזה בדיגיטל מאוחר יותר אבל כרגע יש לך הזדמנות פז לקבל את התוכן הזה לפני המתחרים שלך!

הטיקטוק מזמן היא כבר לא רשת חברתית רדודה. יש בה תכנים איכותיים. יש יוצרי תוכן, יזמים ובעלי עסקים רציניים ביותר שכבר פעילם בה. יחד עם זאת אתה לא חייב לשבור את הראש איך לפעול שם ולהשיג קהל חדש, צעיר ומצויד באמצעי תשלום בתוקףו לעסק שלך

אם אתה עדיין לא מכניס 100k בחודש מחשבונות הסושיאל שלך, סימן שיש הרבבה דברים שאנחנו יכולים ללמד אותך. בבוטקאמפ הזה אתה תפגוש יזמים שבונים עסקים חזקים מאוד, תכיר איך הראש העסקי שלהם עובד ותבין איך אתה יכול להגיע איתם לwin-win. יכול להיות שאפילו תצאר מהאירוע עם שת״פ חזק מן המוכן

אם אין לך הכנסות של 10-20 אלף ש״ח כרגע מהעסק, האירוע פחות מתאים לך. כדי לעשות שת״פ עם יוצר תוכן חזק שיש לו עוקבים, קהל ומעורבות ויכול לייצר לכיוונך טראפיק חזק, אתה צריך להביאר מהצד שלך  מוצר והצעה טובים שהוא יתחבר אליהם ויחבר את הקהילה שלו. אם עוד לא הגעת לשם תקדם את בניית העסק שלך קודם תיצר את ההצלחות הראשונות שלך ואז  תבוא

בהחלט! למעשה אחד החסמים שמונעים מבלעי עסקים ויזמים להצליח היום בסושיאל זה חוסר הניסיון שלהם בהפקת תכני וידאו לרשתות. בעלי עסקים מוצאים שזה לא פשוט להם והם נמנעים מכך ומפסידים את אחת ההזדמנויות הגדול של השנה האחרונה לגייס קהל חדש. בבוטקאמפ נראה לך איך אפשר להוריד למינימיום זניח את המאמצים שלך בהפקת תוכן, מן הטען הפשוט שנראה לך איך לגייס יוצר תוכן ומשפיען שיעשה במקומת את העבודה.